en så kallad rubrik

sooooo!
hur är det med mig nuförtiden och vadfan sysslar en grym tjej som jag med?


jofan! jag lever livet genom att göra saker jag inte borde göra, inte göra saker som jag borde göra, tillbringar mina helger på okända destinationer, vaknar här och där på platser jag aldrig sett förut, träffar en och annan främling, slår ihjäl småkryp OSV!
men jag är faktiskt ganska redig ändå, trots att jag är lite crazy.

vad gör jag med då?
hmm, äter mat för det är gött. tränar när jag känner att jag orkar. äter en banan om dagen. drar i mig nässpray 1 gång i timman.
ahh de var nog allt dåee


såg nyss några feta snorbusar i näsan, men vemfan bryr sig

köss på rövaaaaaaaah

/ issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0