sjukling

hejhej!

Stannade hemma idag på grund av magont. Satt och funderade väldigt länge på varför det gjorde så sjukt ont och vad det kunde vara. Efter några timmars funderande kom jag på; har ju inte ätit mat på 36 timmar? whooops! Tankarna går inte alltid till mat får jag erkänna, när man har annat att tänka på glöms det lätt bort.
nog om det!

Sitter här nu och bara känner suget efter varma mackor, med salami och ost i ugnen. Är så sjukt sugen så måste nog ta och göra det haha. Vad har jag gjort mer idag då? Sovit är nog ett bra svar. Hela dagen har jag bara slappat och tagit det lugnt, med undantag då telefonen har ringt och sms har ploppat in som jag tvingats svara på haha.

Ska kanske ta och gå och äta nu. Men gud. Märkte nu att hela inlägget bara handlade om mat?! Jissus..



Alltså- MOT KÖKET!

pussis

/ issy 

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÄT UNGE, ÄT!!!!!!

2009-10-14 @ 19:40:53
Postat av: sandra.

DU SVARADE ALDRIG PÅ MINA SMS DIN FGERFUYGSDGJNKLHJKLGBKLLÖJNKLHBKLMLÄJKLGÄVGJSMFGSDGHWSH



vågar inte skriva fula ord. :$ är ju väluppfostrad (a)

2009-10-14 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0