..

Nu får det räcka! jag finner inga ord längre.. så sjukt meningslöst att jag måste gå runt och vara förbannad. visst får folk hata eller ogilla mig, det säger jag inte! men när någon eller några går runt och snackar skit till varenda jävla människa i hela stan, då är det fan riktigt lågt! orka förvrida sanningen, så sjukt omoget. väx upp och inse att "gå runt och snacka skit och berätta en sak för 1000 pers" gjorde man fan för flera år sedan. Nästan arton år nu come on? blir riktigt förbannad verkligen.

jag har absolut inte sagt att jag är helt perfekt jag heller, men jag beter mig iallafall som att jag är sjutton år. Och precis allt som har kommit ur min mun, är ren sanning. Det har också berättats för under 10 personer, bara de som står mig närmast. Kanske det finns olika sätt att se på saken och inte bara hur du/ni ser på det? Någonstans inom er känner ni väl själva varför det är såhär?  väx upp, vad i helvete gör att skitsnack får allt bättre? jävla bög eruuuu! så sur e jag

Ingen behöver ta åt sig, om den nu inte vet till 100 % att detta handlar om sig
och ja, riktigt dumt av mig att ta det genom bloggen men jag kände att nu var det fan nog

pussis

/ en fucking jävla arg issy


Kommentarer
Postat av: sandra.

hahaha. <3

2009-10-20 @ 19:26:00
Postat av: sandra.

baby

2009-10-20 @ 19:26:07
Postat av: frida

att folk att sjunka så sjukt lågt är helt otroligt. att man ens orkar

2009-10-20 @ 19:29:13
URL: http://justanotherbloogg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Var med och tävla på min blogg och få chansen att vinna en låda fylld med godis!

http://joooonna.blogg.se/2009/october/nu-borjar-tavlingen.html



Klicka dig in och följ de enkla reglerna, Lycka till!!

2009-10-20 @ 19:58:13
URL: http://joooonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0